Instalace pokladního systému Septim.

Pokud jste se rozhodli pro použití pokladního systému, podívejte se jaký průběh instalace vás čeká.

Instalace Septimu ve vašem provozu restaurace.

Krok startu pokladního systému Septim vidíme jako klíčový pro restauraci. Zdaleka nejde jen o spuštění pokladny. Naopak jde o příležitost nastavit efektivní řízení restaurace:

  • Nastavit procesy organizace restaurace
  • Připravit používání skladů a správy suroviny
  • Zaškolit personál
  • Připravit vše pro finanční řízení restaurace a datové přehledy

Co si připravit před instalací pokladního systému Septim.

Před instalací spolu s naším konzultantem připravíte "obsah" pokladního systému Septim. Tedy receptury, které vaříte, si zapíšete do systému. Sklady, které máte zadáme do systému. Skladové karty pro jednotlivé suroviny.

S naším konzultantem následně vybereme termín asistovaného spuštění Septimu, kdy dohlédneme na to, aby vše hladce proběhlo.


Co následuje po instalaci.

Po spuštění Septimu přecházíte do módu servisní správy. Je vám k dispozici helpdesk pro řešení nastavení Septimu a i hotline pro případné vyřešení potíží s hardwarem i softwarem pokladního systému.


Často kladené otázky u instalace pokladního systému Septim.

Kdo mne instalací provede?

Celým procesem od výběru vhodného řešení až po spuštění pokladního systému vás provede náš zkušený konzultant.

Je proces spuštění pokladního systému Septim časově náročný?
Zásadní je správně popsat potřeby vašeho provozu a vedení restaurace. Následně pak probrat vhodné řešení. Všechny technické věci s vámi vyřeší náš konzultant, který zbytek zorganizuje s našimi techniky. Nemusíte se bát ani technické ani časové náročnosti.
Jaký je první krok pro začátek spolupráce a instalaci Septimu?

Kontaktujte nás a spojte se s našimi zkušenými konzultanty. Navrhneme vhodné řešení pro váš provoz.

Proberte s Protel konzultanty J jak na to.

  • Vybrat
  • Penzion/hotel do 30ti pokojů
  • Hotel nad 30 pokojů
  • Hotelový řetězec
  • Jiný

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.


15 let

na českém trhu

100+

hotelů pod Protel

10+

zaměstnanců

Transparentní cenová politika a snadné napojení systémů třetích stran

Transparentní cenová politika a snadné napojení systémů třetích stran

Hotelový systém Protel přichází s transparetní cenovou politiku, která usnadňuje provoz hotelů bez skrytých poplatků.

Jak řešíte bezpečnost platebních údajů karet svých zákazníků?

Jak řešíte bezpečnost platebních údajů karet svých zákazníků?

Vidí čísla platebních karet Vašich zákazníků kdokoli a kdykoli chce? Necháváte si číslo platební karty poslat emailem? Posíláte čísla platebních karet emailem? Bojíte se možného zneužití těchto citlivých informací? Chcete zároveň minimalizovat riziko chargebacků? Hotelový systém Protel splňuje přísné bankovní bezpečnostní standardy (PCI) a spolu s integrovaným platebním řešením Planet zajišťuje bezpečné a efektivní zpracování platebních karet hostů.

Server nebo cloud pro hotelový systém? Co vybrat?

Server nebo cloud pro hotelový systém? Co vybrat?

Hotelový systém Protel nabízí dvě varianty svého softwaru: cloudovou verzi a serverovou verzi. To znamená, že zákazníci mají možnost volby mezi ukládáním dat na fyzický server umístěný přímo v hotelu nebo využitím cloudového úložiště.