Hotelové produkty pro Váš hotelový byznys.
Přemýšlíte o zakoupení hotelového systému Protel pro Váš provoz a nevíte si rady? Pokusili jsme se naši nabídku produktů strukturovat tak, abychom Vám výběr co nejvíce usnadnili.
Hotelový systém Protel.
Protel je globálně respektovaný hotelový systém s plnohodnotnou lokální podporou. I přes jeho snadné používání a přehlednost Vás překvapí množství pokročilých funkcí a schopnost mít pod kontrolou celý hotelový provoz.
Platební řešení hotelu.
Protel má vlastní plně integrované platební řešení. Díky této integraci můžete výrazně zefektivnit práci s platbami, minimalizovat chybovost a snížit riziko vracení transakcí.
Konference.
Konferenční modul, který je automatickou součástí hotelového systému Protel, Vám nabízí spoustu výhod: rezervace konferenčních místností, sledování dostupnosti místností, vybavení, správa stravování a občerstvení, fakturace za pronájem místností a služeb, správa účastníků a jejich požadavků, generování reportů a další administrativní úkony spojené s pořádáním událostí ve Vašem hotelu.
Housekeeping.
Digitální řešení pro housekeeping přináší efektivitu a transparentnost do procesů úklidu a údržby hotelových pokojů. Systém umožňuje snadné sledování a přidělování úkolů, kontrolu stavu pokojů a komunikaci mezi zaměstnanci. I housekeeping ve Vašem hotelu může být kompletně digitální!
Online check-in/out.
Nástroj online check-in/out pro digitální recepci může být přímo součástí hotelového systému Protel díky partnerství se Straiv. Pomocí vyspělých a promyšlených vlastností zkrátíte dobu čekání u recepce Vašim hostům, snížíte počet recepčních a zvýšíte prodej dodatečných služeb již před příjezdem. Check-in a check-out může host provést odkudkoliv...
Kiosek.
Kiosek poskytuje pohodlné alternativní řešení pro hosty, kteří preferují rychlý check-in/out bez návštěvy recepce. Umožněte hostům komfort, který vyžadují.
Digitální registrační karta.
Digitální registrační karta je elegantní způsob, jak umožnit Vašim hostům, aby své údaje vyplnili pohodlně a u recepčního pultu strávili minimum času. Vyplnění zcela jednoduše přes mobilní telefon hosta.
Digitální hotelová kniha.
Společně s partnerem Straiv představujeme digitální informační hotelovou knihu, která úplně nahrazuje její tištěnou verzi. Tento digitální nástroj nejen šetří náklady na tisk a umožňuje flexibilní aktualizace, ale také funguje jako účinný prostředek pro zvyšování prodeje vybraných služeb přímo v hotelu.
Webové rezervace.
Online webový formulář na Vašich stránkách umožní Vašim hostům, aby si u Vás kdykoli rezervovali svůj pobyt.
Automatický mailing.
Automatický mailing v hotelu zajišťuje, že důležité informace, potvrzení rezervací nebo upozornění jsou zasílány hostům včas a bez zásahu recepčního. S možností použití filtrů při tvorbě zpráv si zachováte personalizaci a můžete lépe cílit na potřeby jednotlivých hostů.
Čtečka dokladů.
Údaje o svých hotelových hostech můžete do hotelového systému rychle načítat přímo z jejich dokladů pomocí čtečky. Pomocí stejné čtečky pak můžete načítat i údaje o platebních kartách.
Hotelové řetězce.
Pokud řídíte dva nebo více hotelů a toužíte po efektivitě, můžete zvolit řešení navržené přímo pro hotelové řetězce. Tento způsob Vám zaručí řídit své hotelové řetězce efektivněji, snižovat náklady a zlepšovat zážitky hostů. Z jednoho místa!
Zanechte svůj kontakt Hedvice.
Nezávazně Vám zavolám a dohodneme termín krátkého předvedení systému Protel.
Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.
Proberte s Protel konzultanty jak na to.
Pište, volejte...
...nebo využijte náš kontaktní formulář: