Hotelové produkty pro Váš hotelový byznys.

Přemýšlíte o zakoupení hotelového systému Protel pro Váš provoz a nevíte si rady? Pokusili jsme se naši nabídku produktů strukturovat tak, abychom Vám výběr co nejvíce usnadnili.

Hotelový systém Protel.

Protel je globálně respektovaný hotelový systém s plnohodnotnou lokální podporou. I přes jeho snadné používání a přehlednost Vás překvapí množství pokročilých funkcí a schopnost mít pod kontrolou celý hotelový provoz. 

Platební řešení hotelu.

Protel má vlastní plně integrované platební řešení. Díky této integraci můžete výrazně zefektivnit práci s platbami, minimalizovat chybovost a snížit riziko vracení transakcí.

Konference.

Konferenční modul, který je automatickou součástí hotelového systému Protel, Vám nabízí spoustu výhod: rezervace konferenčních místností, sledování dostupnosti místností, vybavení, správa stravování a občerstvení, fakturace za pronájem místností a služeb, správa účastníků a jejich požadavků, generování reportů a další administrativní úkony spojené s pořádáním událostí ve Vašem hotelu.

Housekeeping.

Digitální řešení pro housekeeping přináší efektivitu a transparentnost do procesů úklidu a údržby hotelových pokojů. Systém umožňuje snadné sledování a přidělování úkolů, kontrolu stavu pokojů a komunikaci mezi zaměstnanci. I housekeeping ve Vašem hotelu může být kompletně digitální!

Online check-in/out.

Nástroj online check-in/out pro digitální recepci může být přímo součástí hotelového systému Protel díky partnerství se Straiv. Pomocí vyspělých a promyšlených vlastností zkrátíte dobu čekání u recepce Vašim hostům, snížíte počet recepčních a zvýšíte prodej dodatečných služeb již před příjezdem. Check-in a check-out může host provést odkudkoliv...

Kiosek.

Kiosek poskytuje pohodlné alternativní řešení pro hosty, kteří preferují rychlý check-in/out bez návštěvy recepce. Umožněte hostům komfort, který vyžadují.

Digitální registrační karta.

Digitální registrační karta je elegantní způsob, jak umožnit Vašim hostům, aby své údaje vyplnili pohodlně a u recepčního pultu strávili minimum času. Vyplnění zcela jednoduše přes mobilní telefon hosta.

Digitální hotelová kniha.

Společně s partnerem Straiv představujeme digitální informační hotelovou knihu, která úplně nahrazuje její tištěnou verzi. Tento digitální nástroj nejen šetří náklady na tisk a umožňuje flexibilní aktualizace, ale také funguje jako účinný prostředek pro zvyšování prodeje vybraných služeb přímo v hotelu.

Webové rezervace.

Online webový formulář na Vašich stránkách umožní Vašim hostům, aby si u Vás kdykoli rezervovali svůj pobyt.

Automatický mailing.

Automatický mailing v hotelu zajišťuje, že důležité informace, potvrzení rezervací nebo upozornění jsou zasílány hostům včas a bez zásahu recepčního. S možností použití filtrů při tvorbě zpráv si zachováte personalizaci a můžete lépe cílit na potřeby jednotlivých hostů.

Čtečka dokladů.

Údaje o svých hotelových hostech můžete do hotelového systému rychle načítat přímo z jejich dokladů pomocí čtečky. Pomocí stejné čtečky pak můžete načítat i údaje o platebních kartách.

Hotelové řetězce.

Pokud řídíte dva nebo více hotelů a toužíte po efektivitě, můžete zvolit řešení navržené přímo pro hotelové řetězce. Tento způsob Vám zaručí řídit své hotelové řetězce efektivněji, snižovat náklady a zlepšovat zážitky hostů. Z jednoho místa!


Proberte s Protel konzultanty jak na to.

Pište, volejte...


...nebo využijte náš kontaktní formulář:

  • Vybrat
  • Penzion/hotel do 30ti pokojů
  • Hotel nad 30 pokojů
  • Hotelový řetězec
  • Jiný

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.