Digitální registrační karta.

Digitální registrační karta je elegantní způsob, jak umožnit Vašim hostům, aby své údaje vyplnili pohodlně a u recepčního pultu strávili minimum času. Vyplnění zcela jednoduše přes mobilní telefon hosta.

Vyplnění údajů.

Náhled na účet.

Upselling.

Vyplnění údajů.

Digitální registrační karta v hotelu umožňuje hostům vyplnit všechny potřebné údaje k pobytu přímo na svém mobilním zařízení a to kdekoliv a kdykoliv! Tato možnost poskytuje hostům pohodlí a zároveň umožňuje sdílet skutečnou emailovou adresu, což usnadňuje budoucí komunikaci mezi Vaším hotelem a hostem.


Podpis.

Digitální registrační karta hotelu přináší hostům možnost podepsat registrační formulář přímo ve svém mobilním zařízení. Když host vyplní všechny potřebné údaje a je připraven podepsat, dotkne se obrazovky, aby vytvořil digitální podpis vlastním prstem. V případě kiosku lze použít digitální pero k podpisu na tabletu.

Tento podpis je následně integrován do registračního formuláře a uložen v elektronickém formátu PDF. Tímto způsobem je zajištěna jednoduchá a efektivní digitalizace procesu registrace hostů, což extrémně snižuje používání papíru a usnadňuje archivaci a správu dokumentů.


Náhled na účet.

Digitální registrační karta hotelu přináší hostům další výhodu v podobě možnosti náhledu na jejich účet prostřednictvím modulu registrační karty. Když hosté vyplňují registrační formulář na tabletu nebo jiném digitálním zařízení, mohou také zobrazit náhled svého účtu, který obsahuje informace o plánovaném pobytu, ceně za ubytování, službách a dalších položkách.

Tato funkce umožňuje hostům přehledně zkontrolovat všechny údaje a případně provést případné úpravy ještě před dokončením procesu registrace. Tím se nejen zlepšuje zážitek hostů z interakce s hotelem, ale také se snižuje spotřeba papíru a administrativní náklady spojené s tiskem informačních účtů.


Upselling.

Digitální registrační karta hotelu přináší možnost upsellingu, tedy zvýšení prodeje dalších služeb hotelu. Během procesu check-in můžete hostům nabídnout doplňkové služby, jako jsou například snídaně, wellness procedury nebo pokojová servis, přímo prostřednictvím jejich mobilního zařízení. Hosté si mohou pohodlně vybrat tyto služby a okamžitě je zakoupit, přičemž všechny transakce jsou zaznamenány v reálném čase. Tímto způsobem se nejen zvyšuje příjem hotelu, ale také se šetří čas a finanční prostředky, které by jinak byly vynaloženy na tradiční prodejní procesy.


" Digitální registrační karta v hotelu usnadňuje hostům registraci a zkracuje čekání u recepce. Zefektivněte své hotelové podnikání!

Podívejte se na Protel v praxi.

Systém Protel je nejrespektovanější hotelový systém, který používají špičky ve svém oboru. Dozvíte se, jak Protel používat a další novinky pro to, aby byl Váš provoz efektivní.

Digitální registrační karty od Protel již využívají...


Podiel priameho online predaja neustále zvyšujeme aj vďaka možnostiam dynamickej cenotvorby a prepojenia s CRM, ktoré systém protel umožňuje.
Marián Madara TMR Hotels, PMS Master User | Department management
Protel v našem hotelu využíváme již mnoho let a za tu dobu nám byl vždy oporou v každodenním fungování hotelu. Velmi vstřícný support je velkým bonusem.
Eliška Škubalová GRAND HOTEL BOHEMIA, Director of Sales
U Protelu je poměr cena-výkon skvělý a podpora prvotřídní.
Jan Dubský Old Town Hotels, CEO

Dále by Vás mohlo zajímat.

Hotelový systém Protel.

Platební řešení hotelu.

Webové rezervace.

Online check-in/out.

Automatický mailing.

Digitální registrační karta.

Čtečka dokladů.

Digitální hotelová kniha.

Konference.

Housekeeping.

Hotelové řetězce.


Proberte s Protel konzultanty jak na to.

Pište, volejte...


...nebo využijte náš kontaktní formulář:

  • Vybrat
  • Penzion/hotel do 30ti pokojů
  • Hotel nad 30 pokojů
  • Hotelový řetězec
  • Jiný

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.