Housekeeping.

Digitální řešení pro housekeeping přináší efektivitu a transparentnost do procesů úklidu a údržby hotelových pokojů. Systém umožňuje snadné sledování a přidělování úkolů, kontrolu stavu pokojů a komunikaci mezi zaměstnanci. I housekeeping ve Vašem hotelu může být kompletně digitální!

Aplikace pro housekeeping.

Reporting.

Údržba.

Ztráty a nálezy.

Rozpis úklidů.

Aplikace pro housekeeping.

Aplikace pro housekeeping v rámci hotelového systému Protel umožňuje housekeeping personálu získat přístup k důležitým informacím o stavu uklizenosti jednotlivých pokojů přímo prostřednictvím svých mobilních zařízení.

Tato aplikace poskytuje detailní přehled o tom, zda byl pokoj uklizen, zda je připraven k ubytování nových hostů nebo zda vyžaduje další úklidové úkony. Díky této aplikaci může housekeeping personál také zaznamenávat poznámky o stavu pokoje, například o jakýchkoli speciálních požadavcích hostů nebo o potřebě výměny povlečení či ručníků.

Tímto způsobem může housekeeping tým efektivně komunikovat a spolupracovat, aby zajistil, že pokoje jsou vždy v perfektním stavu a splňují očekávání hostů.


Reporting.

Hotelový systém Protel nabízí pokročilé řešení pro housekeeping správu. Díky funkci Reporting mohou zaměstnanci snadno komunikovat a sdílet informace o splněných úkolech jak mezi sebou navzájem, tak i směrem k vedení.

Tato funkce umožňuje automatické generování plánů úklidu na základě různých faktorů, jako je počet pokojů, počet zaměstnanců a potřebný čas pro úklid každého pokoje, což přispívá k efektivnímu provozu a optimálnímu využití pracovních sil.


Údržba.

Housekeeping a údržba v hotelu dosahují nové úrovně efektivity díky možnosti evidování všech závad a jejich oprav přímo online v aplikaci. S fotodokumentací a možností reportování z hotelového systému Protel je řízení údržby jednoduché a přehledné. Tato funkce poskytuje hotelu možnost řešit údržbu rychle a efektivně, což přispívá k plynulému provozu celého hotelového provozu.


Ztráty a nálezy.

Hotelový systém Protel klade velký důraz na pohodlí a spokojenost Vašich hostů. Součástí našich služeb je také efektivní systém ztrát a nálezů, který zajišťuje, že ztracené předměty jsou co nejrychleji vráceny svým majitelům.

Jakmile je nalezena jakákoli ztracená položka, je okamžitě zaznamenána do našeho hotelového systému. Tento systém automaticky ukládá důležité informace o nalezeném předmětu, včetně jména hosta, čísla pokoje, detailního popisu položky a místa, kde byla nalezena.

Jsme tak schopni rychle a efektivně identifikovat a vrátit nalezené předměty jejich právoplatným majitelům, což přispívá k celkové pozitivní zkušenosti hostů při pobytu ve Vašem hotelu.


Traces.

Traces jsou úlohy nebo připomínky, které mohou být spojeny s konkrétní rezervací či hostem, s číslem pokoje, nebo nemusí mít žádnou specifickou vazbu. Tento nástroj slouží jako univerzální prostředek pro komunikaci úkolů mezi pracovníky a odděleními hotelu. Flexibilita a možnosti komunikace a notifikací, zejména při integraci s externími systémy, jako jsou mobilní aplikace, činí tento nástroj zvláště užitečným pro efektivní řízení hotelových operací.

Každá stopa přiřazená k otevřené rezervaci se zobrazí – včetně stop vzniklých před příjezdem nebo po odjezdu. Typickými příklady jsou nevyřízené úkoly, jako je například denní výměna prádla apod. Na první pohled je zřejmé, pro který den a čas jsou stopy platné, který uživatel je zadal, kdy byly zadány a pro které oddělení byly zadány. Rovněž je jasné, o jaké úkoly se jedná a zda již byly dokončeny, a pokud ano, kterým uživatelem. Úloha se zobrazí příslušnému uživateli v definovaný čas, a to buď jednorázově, denně, nebo s definovanou frekvencí.


Rozpis úklidů.

Rozpis úklidů v hotelovém systému Protel je efektivním nástrojem pro plánování a řízení úklidových prací v hotelu. Umožňuje vedoucím pracovníkům sestavovat denní nebo týdenní plány úklidů pro pokoje a veřejné prostory, přiřazovat úkoly jednotlivým zaměstnancům a sledovat jejich průběh a dokončení v reálném čase.

Hotelový systém Protel automatizuje a optimalizuje úklidové rozpisy na základě aktuální obsazenosti a plánovaných příjezdů a odjezdů hostů, což zajišťuje efektivní a včasné provedení úklidových prací. Díky možnostem komunikace a notifikací mohou zaměstnanci dostávat upozornění na svá mobilní zařízení o nových nebo urgentních úkolech.


" Housekeeping v hotelovém systému Protel umožňuje efektivní správu úklidu a údržby pokojů včetně plánování, sledování stavu, a reportování závad a úkolů, což vede k plynulému a efektivnímu provozu Vašeho hotelu.

Podívejte se na Protel v praxi.

Systém Protel je nejrespektovanější hotelový systém, který používají špičky ve svém oboru. Dozvíte se, jak Protel používat a další novinky pro to, aby byl Váš provoz efektivní.

Housekeeping od Protel již využívají...


Protel je pro CPI Hotels vynikající volba. Jeho intuitivní rozhraní, spolehlivost a efektivita nám umožňují snadno řídit rezervace, spravovat hosty a sledovat statistiky. Integrace moderních technologií nám pomohla zlepšit naši guest journey a poskytovat personalizované služby.
Zuzana Georgiánová CPI Hotels, Hotel Systems Specialist CPI Hotels
Na Protelu si cením především jeho spolehlivosti, podpory a množství nabízených reportů.
František Sedlák Grandhotel Brno, General Manager
Od začiatku spolupráce sme očakávali skvelé fungovanie systému Protel, čo sa aj potvrdilo. No čo nás však naozaj milo prekvapilo a dodnes nám pomáha pri každodennej práci, je perfektná zákaznícka podpora!
Veronika Balážová Resort Sobotín, Event Manager

Dále by Vás mohlo zajímat.

Hotelový systém Protel.

Platební řešení hotelu.

Webové rezervace.

Online check-in/out.

Automatický mailing.

Digitální registrační karta.

Čtečka dokladů.

Digitální hotelová kniha.

Konference.

Housekeeping.

Hotelové řetězce.


Proberte s Protel konzultanty jak na to.

Pište, volejte...


...nebo využijte náš kontaktní formulář:

  • Vybrat
  • Penzion/hotel do 30ti pokojů
  • Hotel nad 30 pokojů
  • Hotelový řetězec
  • Jiný

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.