Digitální hotelová kniha.

Společně s partnerem Straiv představujeme digitální informační hotelovou knihu, která úplně nahrazuje její tištěnou verzi. Tento digitální nástroj nejen šetří náklady na tisk a umožňuje flexibilní aktualizace, ale také funguje jako účinný prostředek pro zvyšování prodeje vybraných služeb přímo v hotelu.

Bez nutnosti stahovat aplikaci.

Nejlevnější hotelová kniha.

Hodnocení napřímo.

Vyšší výnosy pomocí přímých rezervací.

Roomservis.

Bez nutnosti napojení na PMS.

Bez nutnosti stahovat aplikaci.

Digitální hotelová kniha, známá také jako Digital Guest Directory, je inovativní způsob, jak poskytnout hostům veškeré potřebné informace o hotelu a jeho službách. Co je na tomto řešení skvělé, je to, že hosté nemusí instalovat žádnou další aplikaci na svůj telefon či tablet. Stačí jim pouze otevřít běžný webový prohlížeč a získají okamžitý přístup ke všem relevantním informacím.

Tímto způsobem není nutné, aby hosté ztráceli čas stahováním a instalací aplikace, což zvyšuje jejich spokojenost a usnadňuje jim interakci s hotelovými službami. Stačí přiložit své mobilní zařízení ke QR kódu, který můžete mít umístěný kdekoliv po svém hotelu.


Nejlevnější hotelová kniha.

Digitální hotelová kniha není jen cenově efektivní z hlediska počáteční investice, ale také minimalizuje náklady spojené s aktualizacemi. Ve srovnání s klasickými knihami, kde musí být vytištěny nové stránky, jsou aktualizace digitální knihy mnohem cenově dostupnější a šetrnější k životnímu prostředí.

Digitální hotelovou knihu tak v Protelu označujeme za nejlevnější hotelovou knihu na světě! Hotelovým hostům stačí nasvítit QR kód do svého chytrého telefonu a jsou v reálném čase připojeni k údajům a nabídkám Vašeho hotelu.


Hodnocení napřímo.

Digitální hotelová kniha představuje inovativní způsob, jak získávat zpětnou vazbu od hostů ještě během jejich pobytu ve Vašem hotelu. Díky této technologii mohou hosté snadno a rychle vyjádřit své hodnocení a názory, což umožňuje hotelům okamžitě reagovat na případné problémy a zlepšit hostitelský zážitek. Tímto způsobem mají hotely možnost aktivně ovlivnit hodnocení ještě před odjezdem hostů.

Díky digitální hotelové knize může recepční nebo management hotelu přijímat zpětnou vazbu a komunikovat s hosty přímo a okamžitě, což zvyšuje efektivitu a umožňuje rychlé řešení případných problémů.

Hosté mohou také využít funkci "Zrušit úklid pokoje", což je další forma komunikace se hotelem, která zvyšuje jejich pohodlí na obou stranách a šetří zdroje, neboť umožňuje snadno informovat hotel, že na další den nepotřebuje host úklid svého pokoje.


Vyšší výnosy pomocí přímých rezervací.

Digitální hotelová kniha přináší kompletní řešení pro udržení loajality mezi hotelem a hosty bez potřeby dalších podpůrných nástrojů třetích stran!

Díky ní můžete snadno vytvářet personalizované nabídky a služby přímo pro Vaše hosty, což zahrnuje možnosti jako jídlo na pokoj, wellness procedury, další pobyt se slevou a mnoho dalšího. Tímto způsobem máte kontrolu nad všemi aspekty svého hotelového byznysu a můžete efektivně zvyšovat příjmy prostřednictvím nabídek, které odpovídají potřebám a preferencím Vašich hostů.

Celkově přináší digitální hotelová kniha moderní a interaktivní způsob komunikace mezi hotelem a hosty, což vede k vyšší spokojenosti hostů a efektivnějšímu provozu hotelu. Držte svůj hotelový byznys pevně ve svých rukách!


Roomservis.

Roomservis je služba, která umožňuje hostům objednat si jídlo a nápoje přímo do svého hotelového pokoje, čímž poskytuje maximální pohodlí a soukromí. Hosté mohou prostřednictvím digitálního hotelové knihy procházet nabídku jídel a nápojů, zjišťovat podrobnosti o jednotlivých pokrmec, jejich cenách a následně objednávat jednoduše přímo přes svůj mobilní telefon nebo tablet. Tato moderní forma komunikace a objednávání nejen zvyšuje komfort hostů, ale také urychluje celý proces a minimalizuje riziko nedorozumění.

Navíc mohou hosté objednávat kdykoli během dne nebo noci, aniž by museli čekat na spojení s recepcí nebo restaurací. Pro hotelový personál znamená digitalizace objednávek méně telefonátů a snazší správu objednávek, což vede k efektivnějšímu provozu a lepšímu servisu. Celkově digitální hotelová kniha s možností roomservisu zvyšuje spokojenost hostů a zlepšuje efektivitu hotelového provozu.


Bez nutnosti napojení na PMS.

Digitální hotelová kniha nemusí být nutně napojena na PMS (Property Management System) hotelový systém.

Bez napojení na PMS může digitální hotelová kniha stále poskytovat širokou škálu funkcí a služeb pro hosty. Hosté mohou snadno provádět rezervace, objednávat služby jako je pokojová služba nebo úklid, zadávat požadavky a zpětnou vazbu, nebo se informovat o hotelových zařízeních a akcích.

Tato flexibilita umožňuje hotelům efektivnější komunikaci s hosty, aniž by byla nutná kompletní integrace s existujícím hotelovým systémem.


" Digitální hotelová kniha výrazně snižuje náklady na tisk a umožňuje snadné aktualizace. Navíc slouží jako účinný prostředek pro zlepšení prodeje dalších služeb a přímou komunikaci s hosty.

Podívejte se na Protel v praxi.

Systém Protel je nejrespektovanější hotelový systém, který používají špičky ve svém oboru. Dozvíte se, jak Protel používat a další novinky pro to, aby byl Váš provoz efektivní.

Digitální hotelové knihy od Protel již využívají...


Ďakujem firme Protel za profesionálny support a inštaláciu!
Ivona Meissner BWH Hotel Group, Area Director Austria & Central Eastern Europe
Díky protelu jsou naši studenti připraveni na moderní technologie v hotelnictví a lépe zvládají přechod do praxe!
Štěpán Chalupa University College Prague, Prorektor pro spolupráci s praxí na UCP
Protel je pro CPI Hotels vynikající volba. Jeho intuitivní rozhraní, spolehlivost a efektivita nám umožňují snadno řídit rezervace, spravovat hosty a sledovat statistiky.
Michaela Bieliková CPI Hotels, Director Of Training and Development

Dále by Vás mohlo zajímat.

Hotelový systém Protel.

Platební řešení hotelu.

Webové rezervace.

Online check-in/out.

Automatický mailing.

Digitální registrační karta.

Čtečka dokladů.

Digitální hotelová kniha.

Konference.

Housekeeping.

Hotelové řetězce.

Zanechte svůj kontakt Hedvice.

Nezávazně Vám zavolám a dohodneme termín krátkého předvedení systému Protel.

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Proberte s Protel konzultanty jak na to.

Pište, volejte...


...nebo využijte náš kontaktní formulář:

  • Vybrat
  • Penzion/hotel do 30ti pokojů
  • Hotel nad 30 pokojů
  • Hotelový řetězec
  • Jiný

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.