Hotelová snídaně zvyšuje obrat
Opravdu rozhoduje o tom, jestli se host do hotelu znovu vrátí, obyčejný croissant nebo šálek kávy? Myslíte, že je to hloupost? Ani náhodou!
Na první pohled to vypadá, že hosté se soustředí hlavně na čistotu pokoje a milý personál. Ale když se ponoříte hlouběji do dat a recenzí, rychle zjistíte, že jeden z nejčastějších důvodů nespokojenosti hostů, který rozhoduje o jejich návratu, je překvapivě snídaně.

" Bylo tam jen pár bagetek, trochu vajíček, unavená slanina a taková čurifinda...
Když hosté začnou den špatně, ovlivní to jejich celkový dojem. A to má přímý dopad na loajalitu. Právě zde, u snídaně, se získává věrnost a hosté si vytvářejí skutečné emocionální spojení s hotelem. Je to první zážitek, který u vás mají po probuzení.
Můžete investovat do designu lobby, propracovaných marketingových kampaní a usměvavých recepčních. Ale pravda je taková, že o získání loajálního hosta, který se vrátí i s rodinou a přáteli, často rozhoduje zdánlivá maličkost – perfektně připravená a servírovaná snídaně.