PROTEL Case StudY

Aquapalace Hotel Prague

Online check-in od Protelu šetří v Aquapalace Hotel Prague stovky hodin!


CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE

O hotelu

Moře zábavy pod jednou střechou!

Aquapalace Hotel Prague je součástí výjimečného evropského aquaparku. Ve 231 pokojích v kategorii 4*superior poskytuje komfort pro rodiny s dětmi nebo pohodlné zázemí pro wellness pobyty.

Přímé propojení s aquaparkem umožňuje navíc zcela jedinečné zážitky.


Hledáte nový systém pro Váš hotel? Pojďme to probrat... Raději si píšete nebo voláte?

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.


CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE

Strategická výzva

VÝZVA 1:

V letní top sezoně přijíždí denně hosté do 100 až 150 pokojů. Každý příjezd znamená v průměru 3 osoby na každý pokoj.

VÝZVA 2:

To může být až 450 osob včetně dětí, které mají projít přes recepci a vyplnit registrační kartu.

VÝZVA 3:

Při vyplňování karty rychlostí zhruba 1 karta/minuta to na každého hosta představuje přibližně 450 minut. To znamená 7,5 hodiny administrativní práce!!!


Řešení: Online check-in v mobilu díky partnerství Protel se Straiv.

Již v prvních dnech od spuštění hosté vyplnili téměř 50 % registračních karet na dálku prostřednictvím svých mobilních telefonů.

HLAVNÍ VÝHODY:

Už 3 dny před příjezdem dostane host email s odkazem na online check-in.

Host vyplní přehledný formulář během několika vteřin.

Při příjezdu se jen host prokáže a hurá IHNED na pokoj! 


CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE

Průběh implementace

Již v prvních dnech od spuštění hosté vyplnili téměř 50 % registračních karet na dálku během několika vteřin prostřednictvím svých mobilních telefonů. Při příjezdu se proto jen host prokáže na recepci a může IHNED na svůj pokoj!


" Díky online check-inu od Protelu se registrace na naší recepci extrémně zrychlila! Velice nám také pomáhá předpříjezdový mailing – výrazně usnadňuje komunikaci s hostem a zároveň slouží jako připomínka blížícího se pobytu.

Miroslav Bukva (General Manager, Aquapalace Hotel Prague)


CASE STUDY HOTEL SAVOY PRAGUE

Výsledky ihned po prvních dnech

Recepční hned vidí, kdo je dítě, kdo dospělý, včetně vyplněné adresy. A digitálně podepsaná registrační karta je uložená bezpečně na cloudu. Konec papírů v šanonech!

Host jde ihned na pokoj

(při příjezdu se jen host prokáže a může ihned na pokoj)

Úspora 3,75 h denně

(ruční administrativa zcela vymizela)

Úspora 112,5 h měsíčně

(i bez letních top měsíců jde o dny ušetřené práce)


CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE

Závěr

Aquapalace Hotel Prague ušetří ročně díky online check-inu dny administrativní práce a hosté se dostanou do pokoje ihned po příjezdu. V roce 2025 již není digitální odbavení hosta pouhou volbou. Je to absolutní nutnost!


" Rozhodnutí Aquapalace Hotelu Prague zvolit moderní odbavení hostů prostřednictvím nástrojů Protelu jasně ukazuje, že vedení hotelu dokonale chápe současná očekáváním hostů – pohodlí, rychlost a efektivitu.

Hedvika Trunečková (CEO, protel systems)

PROTEL, SOFTWARE PRO KAŽDÝ HOTEL

Máte zájem o podobné řešení?

Odeslání formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem odpovědi na moji žádost.

Prozkoumejte další Protel Case Study.