PROTEL Case StudY
Aquapalace Hotel Prague
Online check-in od Protelu šetří v Aquapalace Hotel Prague stovky hodin!
CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE
O hotelu
Moře zábavy pod jednou střechou!
Aquapalace Hotel Prague je součástí výjimečného evropského aquaparku. Ve 231 pokojích v kategorii 4*superior poskytuje komfort pro rodiny s dětmi nebo pohodlné zázemí pro wellness pobyty.
Přímé propojení s aquaparkem umožňuje navíc zcela jedinečné zážitky.
CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE
Strategická výzva
VÝZVA 1:
V letní top sezoně přijíždí denně hosté do 100 až 150 pokojů. Každý příjezd znamená v průměru 3 osoby na každý pokoj.
VÝZVA 2:
To může být až 450 osob včetně dětí, které mají projít přes recepci a vyplnit registrační kartu.
VÝZVA 3:
Při vyplňování karty rychlostí zhruba 1 karta/minuta to na každého hosta představuje přibližně 450 minut. To znamená 7,5 hodiny administrativní práce!!!
CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE
Průběh implementace
Již v prvních dnech od spuštění hosté vyplnili téměř 50 % registračních karet na dálku během několika vteřin prostřednictvím svých mobilních telefonů. Při příjezdu se proto jen host prokáže na recepci a může IHNED na svůj pokoj!

" Díky online check-inu od Protelu se registrace na naší recepci extrémně zrychlila! Velice nám také pomáhá předpříjezdový mailing – výrazně usnadňuje komunikaci s hostem a zároveň slouží jako připomínka blížícího se pobytu.
Miroslav Bukva (General Manager, Aquapalace Hotel Prague)
CASE STUDY HOTEL SAVOY PRAGUE
Výsledky ihned po prvních dnech
Recepční hned vidí, kdo je dítě, kdo dospělý, včetně vyplněné adresy. A digitálně podepsaná registrační karta je uložená bezpečně na cloudu. Konec papírů v šanonech!
CASE STUDY AQUAPALACE HOTEL PRAGUE
Závěr
Aquapalace Hotel Prague ušetří ročně díky online check-inu dny administrativní práce a hosté se dostanou do pokoje ihned po příjezdu. V roce 2025 již není digitální odbavení hosta pouhou volbou. Je to absolutní nutnost!

" Rozhodnutí Aquapalace Hotelu Prague zvolit moderní odbavení hostů prostřednictvím nástrojů Protelu jasně ukazuje, že vedení hotelu dokonale chápe současná očekáváním hostů – pohodlí, rychlost a efektivitu.
Hedvika Trunečková (CEO, protel systems)
PROTEL, SOFTWARE PRO KAŽDÝ HOTEL