PROTEL Case StudY

VILLA SANDY RESORT

Využití hotelové AI DialogShift ve VILLA SANDY RESORT.


CASE STUDY VILLA SANDY RESORT

O resortu

VILLA SANDY je nový městský resort situovaný na atraktivním místě uprostřed městského parku a poblíž centra města Košice. Vzbudil zvědavost nejen mezi turisty, ale hlavně mezi místními obyvateli, kterým je rovněž určen. Právě proto je pro resort výzvou odpovídat na všechny otázky transparentně, aktuálně a lákavě – a právě s tím pomáhá hotelová AI DialogShift.


AKTUÁLNĚ OTEVŘENÉ PROVOZY VE VILLA SANDY:

Restaurace SEVEN

Kavárna SEVEN

Parkfoodový kiosek POINT

Venkovní tenisové kurty a dětské hriště

ROZŠÍŘENÍ VILLA SANDY V NÁSLEDUJÍCÍCH MĚSÍCÍCH:

Otevření restaurace Sharenfood Tavern Emoti

Otevření multifunkční haly s 2 interierovými tenisovými kurty

Otevření 5* hotel s Lounge barem

Otevření wellness a fitness centra


CASE STUDY VILLA SANDY RESORT

Strategická výzva

VÝZVA 1:

Okamžitá komunikace 24/7

(bez nutnosti čekat na personál)

VÝZVA 2:

Jednotné a přesné informace

(databázi tvoří sám hotel, má ji plně pod kontrolou)

VÝZVA 3:

Přehled o tom, co návštěvníky zajímá

(hotel ví, na co se nejčastěji ptají)

VÝZVA 4:

Odbavení častých a opakujících se dotazů

(bez zátěže pro recepci)


Řešení: AI Hotel DialogShift

Generativní umělá inteligence DialogShift poháněná GPT automaticky odpovídá na opakované dotazy hostů, zlepšuje dostupnost, služby pro hosty a dokáže generovat více přímých rezervací.


CASE STUDY VILLA SANDY RESORT

Implementace

Hotelová AI ve VILLA SANDY poskytuje automatické odpovědi bez nutnosti zapojení personálu – Live Chat je možné v případě potřeby aktivovat. Je nastavena tak, aby pokrývala nejčastější otázky návštěvníků týkajících se provozu, nabídky a kontaktu. 


" Používanie online chatbota nám prinieslo zjednodušenie v oblasti bežnej komunikácie s hosťami. Od jeho nasadenia evidujeme zníženie počtu telefonických dopytov... pokračování

Karin Námešná (Room Division Manager, VILLA SANDY RESORT)

POKRAČOVÁNÍ ROOM DIVISION MANAGER

...najmä v súvislosti s opakujúcimi sa otázkami týkajúcimi sa služieb, ponuky a pripravovaných aktivít. Predpokladám, že po otvorení hotela bude chatbot zohrávať ešte významnejšiu úlohu v kontakte s hosťami. S nástrojom DialogShift pracujem na dennej báze – monitorujem najčastejšie otázky hostí a v prípade potreby aktualizujem obsah databázy o nové témy. Tomuto procesu sa venujem približne 10 až 15 minút denne. Táto priebežná aktualizácia pomáha udržiavať informácie relevantné a zároveň šetrí čas ostatným kolegom, ktorí by inak tieto informácie poskytovali osobne alebo telefonicky. V niektorých prípadoch si chatbot dokáže poradiť aj s otázkami, ktoré pôvodne neboli nastavené – odpoveď si zostaví z dostupných údajov, čo hodnotím ako praktickú výhodu.

Karin Námešná (Room Division Manager, VILLA SANDY RESORT)


CASE STUDY VILLA SANDY RESORT

Výhody AI Dialog Shift ve VILLA SANDY

Výrazné zlepšení komunikace a efektivity. Personál získává více času na individuální péči o hosty díky automatizaci rutinních dotazů, zatímco hosté oceňují okamžitý a snadný přístup k informacím v preferovaném jazyce během pár vteřin.

VÝHODY PRO PERSONÁL

Úspora času díky automatickému zodpovídání opakujících se dotazů

Stačí zadat informace pouze v jednom jazyce – AI je automaticky překládá

Snížení zátěže na recepci a rezervační oddělení, více času pro osobní služby

AI je navržena přímo pro hotelové a gastronomické provozy – chápe specifika oboru

Možnost přizpůsobovat a aktualizovat databázi informací podle potřeby

VÝHODY PRO HOSTY

Intuitivní přístup k informacím prostřednictvím webu, hostovské aplikace či WhatsAppu

Okamžité odpovědi 24/7 bez čekání

Přizpůsobení jazyka automaticky dle první zprávy od zákazníka

Konzistentní a profesionální komunikace i mimo pracovní dobu


CASE STUDY VILLA SANDY RESORT

Výsledky po 1 měsíci používání

Hotelovou AI využilo 102 uživatelů, což generovalo 325 automatických odpovědí. Zvýšený počet dotazů na provozní informace ukazuje, že hosté využívají hotelovou AI jako hlavní zdroj informací před samotnou návštěvou. Personál se tak může soustředit na obsluhu hostů přímo na místě.

Celkově vzato, naše statistiky potvrzují, že investice do hotelové AI se vyplácí a přináší hmatatelné výhody jak pro hosty, tak pro celý tým. Zcela automaticky, bez nutnosti zapojení personálu, se podařilo zjistit, že...

53 %

53 % dotazů se týkalo informací o provozech (např. jak funguje kazvárna, kde zaparkovat,...)

31 % 

31 % dotazů se týkalo čistě gastronomie

17 %

17 % dotazů směřovalo k rezervacím

pondělí– úterý

nejvíce dotazů mají hosté v pondělí a úterý

9:00 – 12:00

nejvíce dotazů ráno mají hosté od 9:00 do 12:00

18:00 – 22:00

nejvíce dotazů večer mají hosté od 18:00 do 22:00


Nejčastější typy dotazů, se kterými hotelová AI od DialogShift pomáhá

HLAVNÍ DOTAZY NA AI CHATBOTA:

  • Otevírací doby jednotlivých provozů (restaurace, wellness, sportoviště)
  • Způsoby parkování a dostupnosti resortu
  • Kontakty a rezervace služeb
  • Popis nabídky a služeb v resortu
  • Menu, možnosti dietních úprav a informace o brunchi
  • Trasa a dopravní spojení
  • Informace o kapacitě a doporučený dress code
  • Co dělat v resortu a jeho okolí
  • Možnosti platby a využití dárkových poukazů
  • Přístupnost pro hendikepované hosty

CASE STUDY VILLA SANDY RESORT

Závěr

Hotelová AI DialogShift se ve VILLA SANDY osvědčila jako efektivní nástroj pro odbavení opakujících se dotazů, šetří čas personálu a poskytuje profesionální komunikaci 24/7.

Předpokládáme další navýšení využití pro spuštění hotelového provozu a napojení na rezervační systémy.


" Jsem skutečně nadšená, jak se naše AI DialogShift stává klíčovým pilířem hotelové efektivity. Statistiky jasně ukazují zlepšení zážitku hostů i úsporu času na straně resortu. Přesně to chceme našim partnerům přinášet: chytřejší a plynulejší provoz!

Hedvika Trunečková (CEO, protel systems)

PROTEL, SOFTWARE PRO KAŽDÝ HOTEL

Máte zájem o podobné řešení?

Odeslání formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem odpovědi na moji žádost.

Prozkoumejte další Protel Case Study.