Chatbot AI ve VILLA SANDY

Aplikace hotelové AI DialogShift se ve VILLA SANDY v Košicích osvědčila jako efektivní nástroj pro odbavení opakujících se dotazů. Šetří čas personálu a poskytuje profesionální komunikaci 24/7 a automatické odpovědi bez nutnosti zapojení personálu.

Hotelová AI se vyplácí.

CASE STUDY → 2 MINUTY ČTENÍ

Nejčastější dotazy, se kterými hotelový AI pomáhá:

  • Otevírací doby jednotlivých provozů (restaurace, wellness, sportoviště)
  • Způsoby parkování a dostupnosti rezortu
  • Kontakty a rezervace služeb
  • Popis nabídky a služeb v rezortu
  • Menu, možnosti dietních úprav a informace o brunchi
  • Trasa a dopravní spojení
  • Informace o kapacitě a doporučený dress code
  • Co dělat v rezortu a jeho okolí
  • Možnosti platby a využití dárkových poukazů
  • Přístupnost pro hendikepované hosty

" Používanie online chatbota nám prinieslo zjednodušenie v oblasti bežnej komunikácie s hosťami. Od jeho nasadenia evidujeme zníženie počtu telefonických dopytov... pokračování

Karin Námešná (Room Division Manager, VILLA SANDY RESORT)

Hotelová AI se vyplácí.

CASE STUDY → 2 MINUTY ČTENÍ

CHCI SI VYZKOUŠET HOTEL PMS PROTEL V PRAXI

Vyzkoušejte si ZDARMA Protel PMS s naší Hedvikou.

Nezávazně Vám zavolám a dohodneme termín krátkého předvedení systému Protel.

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.